Maliyetlendirme Servisinde Negatif Uyarısı Hk

Gönderen Konu: Maliyetlendirme Servisinde Negatif Uyarısı Hk  (Okunma sayısı 404 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı elifdemirci

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
  • Logo Sistem Uzmanı
Merhaba ,

Maliyetlendirme servisini çalıştırdığımda ürün negatife düşmediği takdirde negatife düşmüş uyarısı alıyorum.
1- İade işlemi yoktur
2- Aynı gün içindeki giriş çıkışların saatleride kontrol edildi
3- üretime bağlı herhangi bir sarf fişi de yok.
Yanlız o tarihte ihtacat faturası var bu etkiler mi? Etkilese dahi nasıl kontrol edilebilir. Ya da başka alternatif çözümü var mıdır ? Logo ile birçok kez irtibata geçtim çözüm olmadı. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

Çevrimdışı MYERP

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 0
Ynt: Maliyetlendirme Servisinde Negatif Uyarısı Hk
« Yanıtla #1 : 19.10.2019, 11:25 »
Birbirinden bağımsız gibi gözükse de içiçe geçmiş bir çok nedenden dolayı olabilir.
AMG, giriş- çıkış, iade, iade maliyet türü, giriş çıkış saat farkları kontrol edilebilir. Malzeme Birim katsayıları karışmış olabilir.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Maliyetlendirme Servisinde Negatif Uyarısı Hk
« Yanıtla #2 : 19.10.2019, 14:41 »
ilgili stok ile iligli T-SQL üzerinden kontrol gerçekleştirin .