LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti

Gönderen Konu: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti  (Okunma sayısı 2788 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« : 18.09.2012, 12:06 »
Merhaba Arkadaşlar,

LogoDestek.gen.tr ailesi olarak yaklaşık 6 buçuk yıldır LogoDestek.gen.tr portalından destek veriyoruz.
Artık hizmetlerimizi direkt müşteri yerinde ve uzak masa bağlantıları ile vermeyi planlıyoruz.

Bu konuda ki fikirlerinizi bekliyoruz.

LogoDestek.gen.tr ekibi

Çevrimdışı BY_MiCRo

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #1 : 19.12.2012, 18:51 »
yardıma ihtiyacım var nasıl ulasabiliriz

Çevrimdışı BY_MiCRo

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #2 : 19.12.2012, 18:52 »
ben windows 7 kurdum logo calısmadı bilgisayara sanal pc kurdum xpyi cd den yükleme yaparken yanlış yükleme diski! diyor ne yapabiliriz

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #3 : 19.12.2012, 20:36 »
Bu konuda benim ile iletişime geçebilirsiniz gerekli yönlendirmeyi sağlarız .

Çevrimdışı Mehmet-KAYA

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 1
  • 5N1K ?
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #4 : 05.02.2013, 16:19 »
Öncelikle Merhaba ve Herkesin Eline Emeğine Sağlık.
Logodestek.Gen.tr herseyiyle mükemmel bir yardım portalı fakat bir eksiklik var. Evet aslında bir nebze olsun haklı olaraktan verilen bilgiler bir emektir ve emeğin karşılığını isteyen arkadaşlarımız var. Ama şu da unutulmamalı arkadaşlar bir çok arkadaşımız kendi iş yeri olmadığı gibi bir başkasının iş yerinde çalışıyor ve özel eğitim alacak imkanı bulamıyor. Yani bu insan özel eğitim alamıyor diye bu programı öğrenemeyecek mi? Bence biraz bunları da düşünerek den biraz daha yardımcı olalım. Herkes bunu yapıyor demiyorum. Lütfen kelimelerim yanlış anlaşılmasın.

Herkese Verdiği ve vereceği bilgi için teşekkürler.

Kolay Gelsin.

Çevrimdışı ddd0803

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #5 : 18.02.2013, 13:24 »
Merhaba
Ben işyerimde eğitim almak istiyorum.Mümkün mü?

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #6 : 18.02.2013, 16:28 »
Merhaba
Ben işyerimde eğitim almak istiyorum.Mümkün mü?


Tabiki mümkündür iletişim bilgilerini veirrseniz, irtibata geçebiliriz.

Çevrimdışı mustafa.atatuzun

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #7 : 02.04.2013, 13:02 »
fikriniz güzel. bu formada sorulan sorulara ücretiz bir şekilde desktek veremye devam ediniz. Fakat ücret ödeyen kişilere telefon veya siteler köşesinde bununana online müşteri hizmetleri gibi bir hizmet de ücret karşılığı verilebilir. Ayıca fazladan bir ücret  ödeyerek remote desktop ve yine fazladan ücret ödeyerek yerinde hizmet verilebilir.

Özet olarak
ücretsiz , şu anki sistem
ücretli, email ve/veya online müşteri hizmetleri ( aylık ücretlendirme)
ücretli, telefon müşteri hizmetleri ( aylık ücretlendirme)
ücretli, telefon müşteri hizmetleri ( saatlik ücret)
ucretli, remote desktop  (aylık sabit ücret)
ucretli, remote desktop  (saatlik ücret)
ücretli, yerinde servis ( aylık sabit ücret)
ücretli, yerinde servis ( günlük ücret)


böylece herkese ihtiyacı kadar hizmet verebilirisniz. saten 5 saatlik bir hizmet 1 aylık bir ücret olabilir. böylece  ihtiyacı kadar olanı alır.

Çevrimdışı ibrahim1605

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #8 : 16.05.2013, 10:18 »
güzel bir forum sitesi yapmışsınız, başarılarınızın devamını dilerim. oomotiv yedek parça sektöründe hizmet veriyoruz şu an mevcut logo danışman firmasıyla çalışıyoruz fakat iyi verim alamıyorum. Bu konuda destek verebilirsiniz. Tşk

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #9 : 16.05.2013, 10:20 »
Yeriniz ne tarafda

Çevrimdışı sepetx

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #10 : 23.09.2013, 15:11 »
Mustafa atatuzun'un aşağıdaki fikri bence gayet uygun görülüyor. Hakkınızda hayırlısı olsun.
fikriniz güzel. bu formada sorulan sorulara ücretiz bir şekilde desktek veremye devam ediniz. Fakat ücret ödeyen kişilere telefon veya siteler köşesinde bununana online müşteri hizmetleri gibi bir hizmet de ücret karşılığı verilebilir. Ayıca fazladan bir ücret  ödeyerek remote desktop ve yine fazladan ücret ödeyerek yerinde hizmet verilebilir.

Özet olarak
ücretsiz , şu anki sistem
ücretli, email ve/veya online müşteri hizmetleri ( aylık ücretlendirme)
ücretli, telefon müşteri hizmetleri ( aylık ücretlendirme)
ücretli, telefon müşteri hizmetleri ( saatlik ücret)
ucretli, remote desktop  (aylık sabit ücret)
ucretli, remote desktop  (saatlik ücret)
ücretli, yerinde servis ( aylık sabit ücret)
ücretli, yerinde servis ( günlük ücret)


böylece herkese ihtiyacı kadar hizmet verebilirisniz. saten 5 saatlik bir hizmet 1 aylık bir ücret olabilir. böylece  ihtiyacı kadar olanı alır.
ilave olarak tarih kısıtı olmadan saatlik paketler de hazırlarsanız iyi olur.

Çevrimdışı nazimbostanci

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #11 : 18.03.2015, 11:23 »
Merhaba,

e-defter uygulamasında muhasebe fişlerinde belge detaylarını girdik. ancak girilmemiş belge detayı kalıp kalmadığını göremiyorum. böyle bir yer varmı?

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #12 : 18.03.2015, 11:48 »
Burdan sadece ozel destek alabilirsiniz .

Çevrimdışı mheme21

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #13 : 14.01.2016, 13:24 »
Merhabalar, Ben LOGO Go V.1.84 programını kullanmaktayım. Geçen gün XP sp3 Olan işletim sistemini Win 7 Pro ile değiştirdim.
Şimdi Terminal tanımlayamıyorum gosys.exe hata veriyor ve bir türlü çözemedim. hem işletim sistmim hemde Go programım lisanslı

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: LogoDestek.gen.tr Müşteri Hizmeti
« Yanıtla #14 : 14.01.2016, 20:09 »
Pro destek alınız .