Logo Startta Çok Şantiyesi olan İnşaat firması yönetilir mi?

Gönderen Konu: Logo Startta Çok Şantiyesi olan İnşaat firması yönetilir mi?  (Okunma sayısı 735 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı sonnefeste

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Selamlar Arkadaşlar;
Ben inşaat işiyle uğraşan bir şirkette çalışıyorum. İşim hesapları tutmak. 10 dan fazla şantiye var. Her şantiyede hergün onlarca işlem oluyor. Örneğin; Tedarikçilerden her gün malzemeler alınıyor o şantiyeye gönderilip kullanılıyor, fişleri/irsaliyeleri/faturaları bize geliyor. Her gün işçilere yemek veriliyor yemek fişleri geliyor. Mühendisler araçlarına mazot alıp firmaya ait araçların yakıt fişleri geliyor. İş yapan ustalara ödeme yapılıyor. İş anlaşması yapılıyor. Ustalara hediye alınıyor. Bizim firmamıza bağlı elemanlara avans veriliyor. Malzeme aldığımız yerlere en az birine herhangi bir gün nakit/senet/çek ile ödeme yapılıyor. Çalıştığımız firmanın kurum ödemeleri....vb. Dahasını siz tahmin edin. Ve elimizde Logo Start var.
Ve bizden istenen şu;
1) Hangi şantiyeye ne kadar hangi malzeme harcanmış, hangi ustayla ne anlaşılmış ne ödeme yapılmış, o şantiyedeki yemek ve diğer harcamalar başlıklar altında raporlayın.
2) Tedarikçilerden hangi malzemeler alınmış, ne kadar ödeme yapılmış.
Şimdi bana bilmem logo destek ara diyebilir siniz denerim, 107 tane youtube video izledim.İzlediklerimin dışında en az 30-40 çeşit daha işlem var yapılabilir mi bilmiyorum.
Kıymetli bilgilerinize ve nezaketli yönlendirmelerinizi bekliyorum. Zahmet edip yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

vedat_ozer

  • Ziyaretçi
Selamlar,

İşlem konusunda illaki doğrudan olmasa bile dolaylı bir şekilde yapılabilir. İmkanınız var ise Go3 geçiş yapın. Go3 hem kullanım hemde raporlama açısında iyidir. Startta bildiğim kadarıyla bazı alanların sayısı kısıtlı.. Raporlama konusuna gelince doğrudan proğramın mevcut rapolarından bir şeyler çıkartırsınız yada çözüm ortağınızın desteği ile Sql rapor alabilirsiniz.

Çevrimdışı sonnefeste

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Selamlar,

İşlem konusunda illaki doğrudan olmasa bile dolaylı bir şekilde yapılabilir. İmkanınız var ise Go3 geçiş yapın. Go3 hem kullanım hemde raporlama açısında iyidir. Startta bildiğim kadarıyla bazı alanların sayısı kısıtlı.. Raporlama konusuna gelince doğrudan proğramın mevcut rapolarından bir şeyler çıkartırsınız yada çözüm ortağınızın desteği ile Sql rapor alabilirsiniz.

Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim. Go3 e geçme konusunda biraz esnek davranılıyor. O yüzden Logo Start tan ne çıkar diye sormuştum. Cevabınız için teşekkür ederim. Çözüm ortağımızı bu konu için sürekli rahatsız etmek istemediğimiz için Sql ile de uğraşmak istemiyoruz. Anlaşılan yönetime biraz daha baskı yapıp GO3 konusunda ikna etmek olacak.
Teşekkürler.

vedat_ozer

  • Ziyaretçi
Rapor konusunda illaki ekstradan istedikleriniz olursa sql'den rapor yazdırabilirsiniz.

Çevrimdışı sonnefeste

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Rapor konusunda illaki ekstradan istedikleriniz olursa sql'den rapor yazdırabilirsiniz.
Hocam; Örnek vererek soru sormak istiyorum.
Bugün, 1Nolu şantiyeme X Firmadan 6 kalem ürün gitti. Dermirci Ahmet o malzemeler ile iş yaptı. Malzemeler tükendi. Dermirci işi bitirdi.
Buna benzer duvarcısı, boyacısı hem cari var hem malzeme var şantiyeye harcanan malzeme ve işçilik giderlerini hangi başlıklar altında tutmam lazım ilişkiyi çözemedim.
Şimdi size sorum, X firma Cari ise, giden ürünler (6 kalem lik İrsaliye ise) , şantiyem ne olmalı (cari mi, masraf altında 740 mı, 760 mı)
Amacım hem Alacaklı Carileri götürmek hem de hangi şantiye hangi malzeme kullandı, hangi işçilikler gitti şantiyeme harcanan toplam tutarı hangi raporda göreceğim. Lütfen örnek vererek yardım edin ki daha iyi anlayayım.

vedat_ozer

  • Ziyaretçi
Selamlar,

        İlgili alışları kimden aldıysanız Alış Faturası ile sisteme girersiniz. Ürünleri kime veriyorsanız ilgili cariye kesersiniz. Daha sonrasında Alış veya Satış faturası detayını seçerseniz detaylar gelir.. Fakat bunu bir çözüm ortağı ile beraber oturup bir sistem kurmanız daha iyi olur kanımca ayrıntılar ve ekstradan istediklerinizi sisteme düzgün girilmesi gerekir..
       
        Rapor almadan önce verilerin düzgün ve sistemli girilmesi gerekmektedir. Bunu'da mutlaka bir uzman'dan yardım alınması gerekir. Sistem başta düzgün olsun ki üzerine daha sonradan başka şeyler eklendiğinde hata vermesin.




 

Çevrimdışı sonnefeste

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Selamlar,

        İlgili alışları kimden aldıysanız Alış Faturası ile sisteme girersiniz. Ürünleri kime veriyorsanız ilgili cariye kesersiniz. Daha sonrasında Alış veya Satış faturası detayını seçerseniz detaylar gelir.. Fakat bunu bir çözüm ortağı ile beraber oturup bir sistem kurmanız daha iyi olur kanımca ayrıntılar ve ekstradan istediklerinizi sisteme düzgün girilmesi gerekir..
       
        Rapor almadan önce verilerin düzgün ve sistemli girilmesi gerekmektedir. Bunu'da mutlaka bir uzman'dan yardım alınması gerekir. Sistem başta düzgün olsun ki üzerine daha sonradan başka şeyler eklendiğinde hata vermesin.

Hocam yardım aldım. Çok fazla katkısı olduğunu düşünmüyorum. Ama istediğime en yakın şöyle yönlendirdi. Tedarikçiden alınan irsaliyeli malzemeleri işyerine bağlı sahada kullanıyorsan sarf/masraf olur dedi. Bu da 740 altına şantiyeleri oluşturup oralara yapılan sarf/masraf girilerek çözülebilir dedi.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
size GO3 ürününe geçmenizi tavsiye ederim .

vedat_ozer

  • Ziyaretçi

Çevrimdışı sonnefeste

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
size GO3 ürününe geçmenizi tavsiye ederim .

Bazı bilgileri girmeye başlasam. İleride GO3 e geçtiğimizde bu programdan Go3 e tüm aktarmalar yapılır umarım.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
ne verirsen elinle o gelir seninle :)

Çevrimdışı sonnefeste

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
ne verirsen elinle o gelir seninle :)
Teşekkürler.
Son olarak  bir sorum olacak. Rica etsem Logo Start da bir tane masraf girmeyi anlatır mısınız?

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
youtube da bol bol video var , keyifle izleyiniz .

Çevrimdışı sonnefeste

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
youtube da bol bol video var , keyifle izleyiniz .
Hadi o zaman Logo starta masraf girme videosunun linkini verir misiniz. Bulduğum videolar hep üst versiyonlar. Yav he he :)

Çevrimdışı tnoktak

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: 0
youtube açılır ,logo start fatura kesmek yazılıp arattırılır ve karşımıza çıkan https://www.youtube.com/watch?v=HZ2dDYGQoLg linkine tıklanıp 50 saniyelik video izlenir :))