Esneklik konusunda %100 haklısınız Ersoy Bey, fakat malesef değişebilecek bir durum değil. Gerek yıllardır aynı müşterilerle yapılan ticaret alışkanlıkları, gerekse piyasadaki rakiplerle başa çıkmak adına yapılan ürün bazında özel iskontolar, bu karışıklığı bir noktada zorunlu kılıyor. Neyse konumuza dönelim ( yarama tuz bastınız:) )
Şu ana kadar yazılanlardan anlıyorum ki, ben müşterilerime ürün grubuna göre % cinsinden iskonto tanımlayabiliyorum. Böylece genel fiyat listem değiştiğinde, herbir müşterinin iskontosu ile tek tek uğraşmama gerek kalmıyor. Ayrıca ürün barkod larını okuttuğumda hangi müşterinin fatura sayfasında isem o müşterinin iskontolu fiyatları otomatik gelebiliyor.
Ben konuya ciddi vakit ayırırsam, bu istediklerim Logo Go plus ile olabiliyor. Doğru mu anlamışım Ersoy Bey ?