Arayüz Uyarlama Yardım

Gönderen Konu: Arayüz Uyarlama Yardım  (Okunma sayısı 1923 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı grkm06

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 1
Arayüz Uyarlama Yardım
« : 17.04.2012, 18:32 »
Cari hesap kartlarında işlem yaptıktan sonra kaydet-vazgeç butonunu göremiyoruz.
Arayüz uyarlama ile kaydet vazgeç butonlarının yerlerini değiştiriyorum,
kaydetmek istiyorum fakat kaydettikten sonra kayboluyor ve eski haline geri dönüyor.
aynı sayfada add page ile farklı bir sayfa eklediğimizde ise hiç bir sorun olmuyor.
Kaydet vazgeç butonlarını nasıl istediğim yere taşıyabilirim?


Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Arayüz Uyarlama Yardım
« Yanıtla #1 : 17.04.2012, 19:08 »
işlem yaptıkdan sonra goremiyorum derken !

Çevrimdışı cemil5560

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Arayüz Uyarlama Yardım
« Yanıtla #2 : 17.04.2012, 21:02 »
Heralde açık olan sayfanın bir kere kapatılıp açılması ile sorun çözülür :)

Çevrimdışı grkm06

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 1
Ynt: Arayüz Uyarlama Yardım
« Yanıtla #3 : 18.04.2012, 02:24 »
ekrana sığmıyor yani kaydet ve vazgeç butonları. konu hakkında bilgi istiyorum butonların yerlerini değiştimek istiyorum bilginiz varmı ? işlem yaptıktan sonra derken de herhangi bir değişiklikten bahsediyorum ama sanırım bunu anlamayacak kadar aciz insanlar değilsinizdir. kaydetmek için F2 tuşunu kullanmayı 60 yaşında birisine öğretmek gerçekten zor oluyor. eski versiyonda görülebilirken bu butonlar yeni versiyonda biraz aşağı kaymış durumda sunulmuş. ekranların genis ekran olması sebebiyle bu butonların yukarda bir kısma alınmasını istiyorum. alışkanlıklar zor değişiyor bunula uğraşma sebebim bu ama arkadaşlarında dalga konusu olacak bu malzemeyi sanırım cevap vermeden önce eğlenmek  için yaptıkları aşikardır.. yardımlarınızı bekliyorum ....

Çevrimdışı FrhtK

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 1
Ynt: Arayüz Uyarlama Yardım
« Yanıtla #4 : 18.04.2012, 09:48 »
Arayüz uyarlama ile kaydet vazgeç butonlarının yerlerini değiştiriyorum,

kaydetmek istiyorum fakat kaydettikten sonra kayboluyor ve eski haline geri dönüyor.

(Önceki Arayüz Uyarlamalarını Sil Seçmiyorsanız. İşleminiz Bittikten Sonra Tekrar Eski Haline Dönebilir.)


aynı sayfada add page ile farklı bir sayfa eklediğimizde ise hiç bir sorun olmuyor.

(Önceki Arayüz Uyarlamalarını Sil Seçmiyor Olsanız Bile Burada Bir Sorun Olmaz Çünkü Var Olan Bir Sayfayı Değiştirmiyorsunuz. Yeni Bir Sayfa Ekliyorsunuz.)

Konuyla İlgili Bizler Sizin Ne Kadar Bilgili Olduğunuzu Bilemeyiz. Onun İçin Şimdi Yapacağım Tavsiyeyi Diğer Yorumların Gibi Yanlış Anlamayın.

Kaydet Butonu Sığmıyor Demişsiniz Bu Yeni Ekran Aldıysanız Çözünürlük Ayarından Kaynaklı Olabileceği Gibi Arayüz Uyarlama da Verdiğiniz Yükseklik Boyutundan da Kaynaklı Olabilir. Bu Ayarları Arayüz Uyarlamadan Düzeltmeden Önce Arayüz Uyarlama İle İlgili Dökümanları İncelemeniz ve İşlemlere Başlamadan Önce Yedeklerinizi Almanızdır.


Çevrimdışı hekimhan06

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: 0
Ynt: Arayüz Uyarlama Yardım
« Yanıtla #5 : 18.04.2012, 10:26 »
senin yapacağın tek iş var araçlar sekmesindeki arayüz uyarlama formları silmektir

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Arayüz Uyarlama Yardım
« Yanıtla #6 : 18.04.2012, 12:03 »
işlem yaptıktan sonra derken de herhangi bir değişiklikten bahsediyorum ama sanırım bunu anlamayacak kadar aciz insanlar değilsinizdir. kaydetmek için F2 tuşunu kullanmayı 60 yaşında birisine öğretmek gerçekten zor oluyor.


Önce soru sormayı ve cevap vermeyi öğren ,uslubuna da dikkat et .

Çevrimdışı grkm06

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 1
Ynt: Arayüz Uyarlama Yardım
« Yanıtla #7 : 27.04.2012, 10:10 »
uslübun yanlışlığı tartışılır verdiğiniz cevabın uslubunu tartışalım isterseniz. saygısızlık değil amacım ama çok iyi bilmediğim bir konuda yardım almak istiyorum verdiğiniz cevaplar çok kibar ve dalga geçercesine olunca sinirler geriliyor. madem cevap vermek istemiyorsunuz yazmazsınız olur biter...

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Arayüz Uyarlama Yardım
« Yanıtla #8 : 27.04.2012, 15:13 »
Öncelikle ben degil ,diger arkadaslarda anlamamis atdigin mesajdan bi sey,Problem kaydı bırakanın sorumlulugu karsılastıgı sorunu detayli ve anlasılır yazmaktır,kaldıki bana da yanıt vermeden once bi arastırma yapsa idin ,1200 mesaj ve ilgili konularda 'MOD' luk yapiyorum ,ve sadece hicbir karsılık ve menfatimiz olmadan birilerine yardım icin yıllardır hizmet veriyoruz ,yüzlerce kisinin sorunlarını çözdük ve 100 lerce kisilerden DUA aldık ,özeleştiriye de her zaman açık olduk ,ama uslub önemli ,biz muneccin degiliz leb demeden leblebiyi anlayamıyoruz .

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: Arayüz Uyarlama Yardım
« Yanıtla #9 : 27.04.2012, 19:56 »
uslübun yanlışlığı tartışılır verdiğiniz cevabın uslubunu tartışalım isterseniz. saygısızlık değil amacım ama çok iyi bilmediğim bir konuda yardım almak istiyorum verdiğiniz cevaplar çok kibar ve dalga geçercesine olunca sinirler geriliyor. madem cevap vermek istemiyorsunuz yazmazsınız olur biter...

Arkadaşımız fazlasıyla doğru bir konuya değinmiş,

"Cari hesap kartlarında işlem yapınca" dediğinizde nerede işlem yapıldığını anlayamıyoruz,
logoda cari hesap kartlarında işlem yapılan 50 yerden fazla işlem var.

Ortalama 50 civarındaki yerden hangisi olduğunu anlamayacak kadar aciziz. (Eğer bu acizlik ise)

arkadaşımız, "işlem yaptıkdan sonra goremiyorum derken !"
hangi işlemi yaparken bu hatayı alıyorsunuz demek istemiş, Bunu anlamışsınızdır diye düşünüyordum ama anlamamışsınız size açıklamak zorunda hissettim kendimi.

Konunun daha fazla uzamaması için postu kilitliyorum,
Sorunuzu yeniden sorarsanız cevaplara oradan devam edebiliriz.