bakım işlemlerinde fatura guncelleme sırasında servis sonlandı hatası acil yard
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Alexa.com 190746 (World) - 4615 (TR)
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
GO3 - GO PLUS
»
bakım işlemlerinde fatura guncelleme sırasında servis sonlandı hatası acil yard
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: bakım işlemlerinde fatura guncelleme sırasında servis sonlandı hatası acil yard (Okunma sayısı 1331 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
baskan72
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
bakım işlemlerinde fatura guncelleme sırasında servis sonlandı hatası acil yard
«
:
03.09.2012, 12:11 »
bakım işlemlerinde fatura guncelleme sırasında servis sonlandı hatası acil yardım
bide fatura dökümünde ve ekstre dediğimde aynı hatayı alıyorum
Kayıtlı
ByBirol®
Logo Sistem Administrator
Logo Uzmanı
Karma: 18
admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: bakım işlemlerinde fatura guncelleme sırasında servis sonlandı hatası acil yard
«
Yanıtla #1 :
03.09.2012, 12:43 »
VErsiyon nedir ,bu esnada sistemde kullanıcı mevcutmu .
Kayıtlı
baskan72
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: bakım işlemlerinde fatura guncelleme sırasında servis sonlandı hatası acil yard
«
Yanıtla #2 :
03.09.2012, 13:16 »
v2.12
Kayıtlı
ByBirol®
Logo Sistem Administrator
Logo Uzmanı
Karma: 18
admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: bakım işlemlerinde fatura guncelleme sırasında servis sonlandı hatası acil yard
«
Yanıtla #3 :
03.09.2012, 13:27 »
Ya versiyon güncelleyerek kendiniz çözmeye çalışacak yada uzakdan bağlanıp bakmak yada yerinde servis vermek gerekecektir .
Kayıtlı
ozankilic
LOGO Bayi
Logo Uzman Kullanıcı
Karma: 2
Arda Bilişim San.Tic.Paz.Hiz.
Ynt: bakım işlemlerinde fatura guncelleme sırasında servis sonlandı hatası acil yard
«
Yanıtla #4 :
03.09.2012, 14:15 »
hata mesajını tek bir caridemi alıyorsun yoksa tüm cariler demi EĞER TEK CARİDE İSE CLCARD TABLOSUNDA INVPRİNTCNT 1 OLMALIDIR ONU KONTROL EDİN.
Kayıtlı
baskan72
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: bakım işlemlerinde fatura guncelleme sırasında servis sonlandı hatası acil yard
«
Yanıtla #5 :
03.09.2012, 17:04 »
tek bir caride değil hiç bir faturayı yazdıramıyorum
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
GO3 - GO PLUS
»
bakım işlemlerinde fatura guncelleme sırasında servis sonlandı hatası acil yard