Proğram haricinde giriş yapılmış kayıtlarda işlem yapılamaz uyarısı
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Alexa.com 190746 (World) - 4615 (TR)
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
GO3 - GO PLUS
»
Proğram haricinde giriş yapılmış kayıtlarda işlem yapılamaz uyarısı
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Proğram haricinde giriş yapılmış kayıtlarda işlem yapılamaz uyarısı (Okunma sayısı 821 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ahmetcelik
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Proğram haricinde giriş yapılmış kayıtlarda işlem yapılamaz uyarısı
«
:
04.10.2013, 19:42 »
Direk veritabanına girmiş olduğum (LG_XXX_XX_ORFICHE) sipariş fişini go plus'ta açmak istediğimde bu şekilde "Proğram haricinde giriş yapılmış kayıtlarda işlem yapılamaz" bir uyarısı alıyorum.
Ne yapmam gerekli..
Kayıtlı
ByBirol®
Logo Sistem Administrator
Logo Uzmanı
Karma: 18
admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Proğram haricinde giriş yapılmış kayıtlarda işlem yapılamaz uyarısı
«
Yanıtla #1 :
04.10.2013, 20:24 »
bunun için veri tabanı kullanım lisansı almanız gerekli ,bizim ile iletişime geçebilirsiniz ,fazla maliyetli bi şey değildir .
Kayıtlı
ahmetcelik
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: Proğram haricinde giriş yapılmış kayıtlarda işlem yapılamaz uyarısı
«
Yanıtla #2 :
05.10.2013, 10:44 »
Bilgi için teşekkür ederim.
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
GO3 - GO PLUS
»
Proğram haricinde giriş yapılmış kayıtlarda işlem yapılamaz uyarısı