Proğram haricinde giriş yapılmış kayıtlarda işlem yapılamaz uyarısı

Gönderen Konu: Proğram haricinde giriş yapılmış kayıtlarda işlem yapılamaz uyarısı  (Okunma sayısı 821 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ahmetcelik

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Direk veritabanına girmiş olduğum (LG_XXX_XX_ORFICHE) sipariş fişini go plus'ta açmak istediğimde bu şekilde "Proğram haricinde giriş yapılmış kayıtlarda işlem yapılamaz" bir uyarısı alıyorum.

Ne yapmam gerekli..

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
bunun için veri tabanı kullanım lisansı almanız gerekli ,bizim ile iletişime geçebilirsiniz ,fazla maliyetli bi şey değildir .

Çevrimdışı ahmetcelik

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Bilgi için teşekkür ederim.