ÇEK DURUM RAPORU HK.
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Alexa.com 190746 (World) - 4615 (TR)
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
GO3 - GO PLUS
»
ÇEK DURUM RAPORU HK.
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: ÇEK DURUM RAPORU HK. (Okunma sayısı 930 defa)
0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Koray Ü.
Logo Uzmanı
Karma: 8
ÇEK DURUM RAPORU HK.
«
:
07.12.2013, 11:31 »
Arkadaşlar selam.
Geçmişteki belli bir tarihteki müşteri çeklerinin raporunu alamıyorum.
son durum/önceki durum/genel durum seçenekleri ile oynadım, tarih filtresi verdim ama doğru sonuca ulaşamadım.
Doğru filtre kombinasyonu nedir acaba?
Kayıtlı
vgumus
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: ÇEK DURUM RAPORU HK.
«
Yanıtla #1 :
09.12.2013, 11:15 »
AYNI SORUNU BENDE ÇOK YAŞIYORUM. AMA BİR TÜRLÜ ALAMIYORSUN. LKS NİN HERALDE BÜYÜK SORUNLARINDAN BİRİ.
Kayıtlı
cumad
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: ÇEK DURUM RAPORU HK.
«
Yanıtla #2 :
09.12.2013, 23:07 »
son duruma ve önceki duruma hangi durumdaki çekleri alacağın tarihleri yaz ve filitrede hangi durumdaki çekleri alacağını işaretlediğinde rapor alabilmen lazım...
Kayıtlı
Koray Ü.
Logo Uzmanı
Karma: 8
Ynt: ÇEK DURUM RAPORU HK.
«
Yanıtla #3 :
11.12.2013, 14:10 »
Logo'dan cevap gönderdiler sağolsunlar:
<<
Belli Bir tarihte durumunun ne olduğunu görmek istediğiniz müşteri çekleri için sadece genel durum ve genel durum başlangış ve bitiş tarihlerine aynı tarihi vererek raporu almanız yeterlidir.
>>
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
GO3 - GO PLUS
»
ÇEK DURUM RAPORU HK.