logo go plus yanlış devir işlemini geri alma (acil)
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Alexa.com 190746 (World) - 4615 (TR)
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
GO3 - GO PLUS
»
logo go plus yanlış devir işlemini geri alma (acil)
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: logo go plus yanlış devir işlemini geri alma (acil) (Okunma sayısı 1514 defa)
0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
serdar3113
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
logo go plus yanlış devir işlemini geri alma (acil)
«
:
02.01.2014, 00:09 »
merhabalar. logo go plus 2.15 versiyon kullanıcısıyım. 2013 dönemine ait faturaların tamamını işleyemeden 2014 çalışma dönemine devir işlemi yapıldı. şuan eksik faturalar 2013 çalışma dönemine giriliyor. fakat 2014 çalışma dönemine tekrar devir işlemini yapmam gerekiyor mu yoksa devir işlemini geri almamız mı lazım. lütfen yardımcı olursanız çok memnun olurum...
Kayıtlı
erhan2484
Logo Uzmanı
Karma: 1
Ynt: logo go plus yanlış devir işlemini geri alma (acil)
«
Yanıtla #1 :
02.01.2014, 02:04 »
devir işlemini geri almanıza gerek yok ,açılış fişlerinden gerekli değişiklikleri yaparsınız(cari hesap ve stok için)
Kayıtlı
serdar3113
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: logo go plus yanlış devir işlemini geri alma (acil)
«
Yanıtla #2 :
02.01.2014, 07:25 »
bu işlemi nasıl yapmalıyım? 2013 dönemi faturaları bitirdikten sonra 2014 e tekrar devir işlemi mi uygulamam lazım yoksa cari ve stok durumunu 2014 dönemnde elle mi düzeltmem lazım?
Kayıtlı
erhan2484
Logo Uzmanı
Karma: 1
Ynt: logo go plus yanlış devir işlemini geri alma (acil)
«
Yanıtla #3 :
02.01.2014, 12:12 »
elle düzeltebilirsiniz açılış fişlerinden
Kayıtlı
serdar3113
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: logo go plus yanlış devir işlemini geri alma (acil)
«
Yanıtla #4 :
02.01.2014, 18:41 »
yarın düzeltme işlemini yapacağım herhangi bi sorunda sizinle bağlantı kurabilir miyim acaba??
Kayıtlı
popeye
Logo Kullanıcısı
Karma: 0
Ynt: logo go plus yanlış devir işlemini geri alma (acil)
«
Yanıtla #5 :
03.01.2014, 12:59 »
Aynı sorundan bende muzdaribim, geçen seneden fatura kesmediğim 150 adet irsaliye var. 2014 yılınada devir oldu acaba bu irsaliyeleri oradan çekip bu seneye kesme gibi bir durum söz konusu olabilir mi ?
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
GO3 - GO PLUS
»
logo go plus yanlış devir işlemini geri alma (acil)