Çalışma Tarihi Sabitleme

Gönderen Konu: Çalışma Tarihi Sabitleme  (Okunma sayısı 1824 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı cilimpuli

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Çalışma Tarihi Sabitleme
« : 20.03.2014, 13:28 »
Selamlar,

Dün plus'a geçiş yaptık. 3+1 kullanıcı paketimiz var. Kullanıcılardan sadece birinde tarih güncellenmedi. Çalışma tarihi sabitle butonu aktif değil bu kullanıcıda. Diğerlerinde aktif, sabitleyip bırakabiliyoruz. Dolayısı ile bu kullanıcıda satış faturası açınca tarihi elle düzeltmesi gerekiyor. Neden olabilir?

Çevrimdışı cilimpuli

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Çalışma Tarihi Sabitleme
« Yanıtla #1 : 20.03.2014, 14:25 »
Yetkiler ile alakalıymış. Genel tanımlar içinde çalışma tarihi değiştirilebilsin diye bir yetki var. O kapalıymış. Açınca düzeldi.

Bilginize