dövizli bakiye sorunu?

Gönderen Konu: dövizli bakiye sorunu?  (Okunma sayısı 704 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ulku

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
dövizli bakiye sorunu?
« : 10.09.2015, 16:25 »
carihesaplar/borçlu cari hesaplardan döküm aldığımda borç bakiyesi doğru veriyor yani tl tutarını fakat dövizli bakiyede de aynısını yazıyor yani tl olarak yazıyor nasıl düzeltebilirim?

Çevrimdışı E.ALKIN

  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 1
  • WWW.logogorselegitim.NET
Ynt: dövizli bakiye sorunu?
« Yanıtla #1 : 30.09.2015, 09:53 »
Siz işlem dövizli bakiye ye mi bakıyorsunuz?
Eğer işlemlerde tl olarak yapılmış ise işlem dövizli bakiyeyide aynısı vermesi normaldir.
Siz raporlama dövizinden bakiyesine bakın.

Çevrimdışı equnix

  • LOGO Bayi
  • Logo Kullanıcısı Pro
  • *****
  • Karma: 2
Ynt: dövizli bakiye sorunu?
« Yanıtla #2 : 01.10.2015, 15:21 »
Fişleri işlem dövizi olarak mı? yoksa raporlama dövizi olarak mı? giriyorsunuz. Bu seçeneklere göre raporlardaki standart alanları ekleyebilirsiniz. Go Plus'ta raorlama dövizi özelliği bulunmamaktadır.

Çevrimdışı ulku

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: dövizli bakiye sorunu?
« Yanıtla #3 : 03.10.2015, 11:58 »
fişleri işlem döviiz olarak giriyorum bundan dolayımı yani sorun

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: dövizli bakiye sorunu?
« Yanıtla #4 : 05.10.2015, 10:53 »
Merhaba,

burada bir kargaşa olmuş sanırım toparlamak istedim.
Arkadaşımızın da dediği gibi Go ürünlerinde raporlama dövizi özel bir uyarlama yapılmadı ise TL olur. Yani normalde yoktur.
siz işlemlerinizi işlem dövizi olarak girmeniz gerekmektedir, ancak bu durumda işlem dövizli raporlarınız düzgün çıkar.
Almış olduğunuz rapora dikkat etmeniz gerekiyor döviz cinsi raporlama dövizi ise aynı olacaktır bunu değiştiremezsiniz.

Kolay gelsin.