Merhaba firma içerisinde 15 kullanıcı aktif olarak GO PLUS kullanıyoruz.
Fakat başka bir şube açılışı yapıyoruz, Burayada En az 3 kullanıcı daha ekleme yapmamız gerekiyor. Şirket içerisindeki SERVER a CALL lisans alımı yaparak uzak masa üstü ile bağlantı yapacağız..
Merkez binamızdaki iki Adet SEKRETER kullanıcısı ve 1 ADET depo kullanıcısının GO PLUS yazılımlarını diğer uzaktaki kullanıcılara vermeyi düşünüyoruz..
SEKRETER kullanıcıları Sadece Müşteri Cari hesaplarından müşteri bilgilerine bakıp telefon ile müşteriyi arıyorlar kısacası satış yada başka bir işlem yapmıyorlar.
DEPO kullanıcısıda sadece Sipariş fişlerini yazıcıdan çıkartıp yazdırıyor.
Bu üç kullanıcı için sadece yukarıda yazdığım işlemleri yapmak için EXCEL den bir formul yada 3'ncü parti bir yazılım desteği nasıl alabiliriz...
Kolay Gelsin
Erkan DERYA