Türkiye'de GO serisi kullanıcılar belli.
Daha herhangi bir tasarımda bile bir değişiklik yapamazken mind gibi bir uygulamayı nasıl kullanacaklar ?
Ayrıca her müşteri kartlarını kendine göre kullanmaktalar.
Mesela müşteri Cari karlarda Özel koda satış elemanını yazmış, yetki koduna satış elemanının cariyi ziyaret edeceği günü yazmış,
bu en basiti
GTIPCODE,B2CCODE,LOGOID,STGRPCODE gibi alanları tamamen kendi isteklerine göre kullanan müşteriler var
Aynı durum malzeme ve muhasebe kartlarında da var.
Şimdi sizden duyar gibiyim Satış elemanı alanı var neden özel kod kullanılsın diye...
Ama maalesef logo raporları içinde satış elemanı filtresi olan 1-2 rapor var başka rapor yok.
Aynı şekilde Malzeme kartlarında marka alanı. bu alanıda kullananı görmedim. Adam markayı özel koda yazmış. çünki marka filtreli rapor 1-2 tane var.
Bence Logoya eklenmesi gereken özellikler :
Üretici kodunun malzeme parametrelerine tekil yada çoğul olabileceğinin belirlenmesi.
Çünki farklı markaların aynı kodu taşıyan ama farklı özellikleri olan ürünleri mevcut
Örnek : oto yedek parçası marş motoru STR-3003 kodu farklı markalarda (UNIPOINT,REMARK,DODO,WINWIN vs vs) mevcut.
Malzeme alternatiflerinin girişlerinin gerçekten zor ve gereksiz bilgiler içermesi
Öncelik, çarpan, başlangıç ve bitiş tarihleri girmeden alternatifi kabul etmemekte.
Bu alanları parametrik olarak zorunlu yada isteğe bağlı tanımlamak ve özellikle A malzemesine B yi alternatif olarak tanıttığımda B malzemesinin alternatifine de A malzemesini otomatik olarak eklemesi gerekir.
Carinin sosyal medya bilgileri sadece tek yere girilebilmekte. Bence ilgili bazında olmaması büyük eksiklik.
Yani bunun gibi dünya kadar eksiklik var.
Ayrıca LOGO ya şunu söylemek gerekiyor :
Uygulamanın içinde aktif olarak kullanılan bir özelliği (Rapor Üreticisi) kaldıramaz.
Kaldırdığı zaman müşteri bunu "kullanımını satın aldığım bir özelliği kapatamaz" diye adli makamlara başvurabilir.
Ve böyle bir durumda müşterinin kazanması içten bile değil...