bakıyorum herkes işine geldiği gibi konuşuyor. Microsofttan ürün aldığınız zaman size ücretsiz eğitim mi veriyor
microsoft ürünlerindede bir sürü hata veriyor niye bunu gözardı ediyorsunuz
Siz logo kullanıcıları acaba bir ay maaşınızı almassanız o şirkette dururmusunuz
herkesin emeğine sağlık diyorsunuz, logo bayilerinin verdiği hizmet emek olmuyormu
bakın iş ücrete geldiğiniz zaman ne kadar çabuk ters tepki veriyorsunuz
Siz kullanıcılar ve firmalar olarak bayilerin hakketiği ücretleri verin hiçbir bayi arkadaşımın desteğinde sorun çıkacağına ben inanmıyorum.Siz istiyorsunuz ki programı satın aldım ömür boyu ücretsiz destek verilmesini talep ediyorsunuz .Üretici firma 3 ay telefon desteği veriyorsa bayi niye sürekli ücretsiz servis versin
unutmayın ki aradığınız zaman bir logo bayisi bulmak istiyorsanız bayilerin ayakta kalması lazım buda
servis ücretiyle olur.
Şunuda söyliyim logo da müşteriden gizlenen dosya yoktur. Sadece işi bilmiyenler öyle zanneder
Bazıları diyor ki burda destek kalkarsa hiçte iyi gözle bakılmıyacaktır deniliyor.
Kusura bakmayın arkadaşım ama bugün sektörün %60-70 logonun elinde
Serkan arkadaşıma da bir lafım olacak şu anda logo bayilerinin içinde tahsilat problemi olmayan ve en iyi satışı yapan bayilerinden bir tanesiyim, vede servis ücretini ödeyen müşterilerimede iyi hizmet verdiğime inanıyorum çünkü 15 yıldır bu sektördeyim
Herkese saygılar;
Not: Dünyada emek hırsızlığının (yani emeğe ücret ödemeyen) en fazla olduğu ülkelerden biriside maalesef Türkiyedir.
Eğer bunun tersini savunan varsa hizmet sektöründe 1-2 ay çalışmasını tavsiye ederim, o zaman beni daha iyi anlayacak