Logo Bayilerine

Gönderen Konu: Logo Bayilerine  (Okunma sayısı 1860 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı aynari

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
  • Microsoft Sistem Destek Uzmanı
Logo Bayilerine
« : 14.06.2008, 16:42 »
Arkadaşlar merhaba
Bu siteyi kim kurduysa güzel olduda, ortada bir sorun var
Logo bayisi olarak bizler,müşteriden zaten servis ücretini zor alıyoruz bide burdan ücret ödemeden sorunlarına cevap verizsek kendi bindiğimiz dalı kesmiş oluruz
Benim teklifim burdaki bilgi paylaşımı sadece bayilere yönelik olsun


Çevrimdışı Özcan

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: -1
Ynt: Logo Bayilerine
« Yanıtla #1 : 14.06.2008, 17:25 »
Merhaba
Sen iyi düşünüyorsunda yanlız biz logo kullanıcıları olarakda o zaman derizki al o proğramı kafana çal deriz. Bizde sorunsuz proğramlarla çalışırız
Biz sadece basit proplemler yüzünden ikide bir logoyu niye rahatsız edelim Bu siteden kendi proplemlerimizi çözüyoruz çözemediklerimizi zaten servislerden yardım alıyoruz.
Mesala proğramın özellikleri hakkında tam olarak bizi bilgilendirseniz kurulum aşamasında eğitimi tam olarak verseniz bizde problem yaşamayacağız. bu gibi yerlerde problemlerimizi çözeye çalışmayız herhalde. Zaten servislere ulaşmak üç dört  günümzü alıyor birde ticaretimizi brakalım sizin peşinizden gezelim.
Eline sağlık bu siteyi kurandan.

Çevrimdışı mart01

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: 0
  • alisamimart@hotmail.com
Ynt: Logo Bayilerine
« Yanıtla #2 : 14.06.2008, 19:21 »
ÖZCAN ARKADAŞIMA KATILIYORUM , BİZLER BURADA LOGO VERSİYONLARININ SORUNLARINI BİRBİRİMİZİN DESTEĞİYLE ÇÖZMEYE ÇALIŞIYORUZ

Çevrimdışı yejan

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 1
  • Ağızdan çıkan söz namludan çıkan kurşun gibidir.
Logo Bayilerine
« Yanıtla #3 : 15.06.2008, 14:35 »
  Servis ücreti alma ugruna Logo nun yönetim exe lerini gizli dosyalar ile saklayan yedek almayı bile gizli saklı yaparak müsterisinden saklayan sözde LOGO culardan sonra Bu siteye emek veren Herkese Teşekkürler.

 LOGO nun kendi kullanıcısına bile vermedigi degeri burdaki arkadaşların vermesi Programı sevmemize vede sahiplenmemizi saglıyor.

 Ve ben eminim ki Burdaki LOGO uzmanları Hakettikleri paraları hakettikleri işlerde kazanıyorlardır. Bizleri saglık İnek olarak degilde iş ortakları olarak gören sizlere Tekrar teşekkürler.

 Ben kendi adıma siteye takılmaya başladıktan sonra programın kullanmadıgım vede kullanamadıgım özeliklerini kullanmaya başladım. ORTAGI oldugum Bir şirket Tekstil Sektörinde tercih edilen başka bir programa geçmiş durumda bende geçmek vede geçmemek arasında teretdütler yaşıyorum. Bu siteyi inceledikçe Diger programın bana vereceklerinin fazlasıyla elimdeki programda da yapabildigimi görüyorum sadece kullanımı biraz zor. Bu zorlukları bir yerlerden ögrenmeyip yedekleme vede rutin Bakım işlemi için de 50 dolar ödersek kimse kusura bakmasın.

  Burdaki arkadaşlar asıl sizlerin kestiğiniz dalı tamir etmeye çalışıyorlar da haberiniz yok.  Herkese saygılar...

Çevrimdışı bookseller81

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Logo Bayilerine
« Yanıtla #4 : 16.06.2008, 17:43 »


VE BİR DE İŞİN ŞU BOYUTU VAR

BULUNDUĞUNUZ İLDEKİ TEK LOGO BAYİ SİZE HİZMET VEREMİYORSA. BU HEM ZAMAN OLARAK HEMDE FİKİR OLARAK.

O ZAMAN NE OLACAK

Çevrimdışı lpakir

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: -1
Ynt: Logo Bayilerine
« Yanıtla #5 : 18.06.2008, 12:53 »
Merhabalar,

İşin parasal yönünü bir tarafa bırakın diğer arkadaşların da dediği gibi servisin peşinden koşturup duruyoruz. Programı satın alma ve ilk kurulum sürecinde nasıl oluyorsa zaman bulup gelebiliyorlar fakat sonraki servis ve eğitimler için bir türlü zaman bulamıyorlar. Şahsım adına ben buradan bir çok faydalı bilgi öğrendim ve artık servisi eskisi gibi fazla aramıyorum. Zaten arasamda değişen birşey yok. Bu sebeplerden dolayı herkes bir şekilde başının çaresine bakmaya çalışıyor. bu site bence kullanıcıların en büyük yardımcısı eğer bu hizmet kaldırılırsa logo programlarına hiçte iyi gözle bakılmayacaktır.

Sitenin kurulmasında emeği geçen herkese candan teşekkür ederim.

MuRaT_34

  • Ziyaretçi
Ynt: Logo Bayilerine
« Yanıtla #6 : 18.06.2008, 13:06 »
Yani arkadşlara katılıyorum. Şu siteye katıldığımdan beri hergün kontrol etme gereği duyuroum. Ne gibi sorunlar oluşmuş nasıl çözüm bulunmuş. Uğramadığım zaman eksiklik hisseddiyorum. Mesela geçen arkadaşın biri güncelleme yapmak için bayisini aradı 15 günde zor geldiler. Ama ben siteden faydalanarak güncellemeleri nasıl yaparım neye dikkat etmem gerekir öğrenerek bayi desteiği olmadan yapabildim.

Exterider

  • Ziyaretçi
Ynt: Logo Bayilerine
« Yanıtla #7 : 18.06.2008, 13:51 »
Bence bu mantıkla çalışan bir logo bayisinden hiç bir şey almamak lazım
hem bu site olmasada başka sitelerde var onlarıdamı kapatacaksın

Bu mantıla yol giden kişileri kınıyorum bu kendini düşünmekten başka bir şey değil....


Bu Sitede emeği geçenlere teşekkür ederim

« Son Düzenleme: 18.06.2008, 14:19 Gönderen: Serkan »

Exterider

  • Ziyaretçi
Ynt: Logo Bayilerine
« Yanıtla #8 : 18.06.2008, 13:52 »
senin tahsilat sonun seni ilgilendirir bence sen logo bayiliğini bırak
« Son Düzenleme: 18.06.2008, 14:20 Gönderen: Serkan »

Çevrimdışı aynari

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
  • Microsoft Sistem Destek Uzmanı
Ynt: Logo Bayilerine
« Yanıtla #9 : 27.06.2008, 00:04 »
bakıyorum herkes işine geldiği gibi konuşuyor. Microsofttan ürün aldığınız zaman size ücretsiz eğitim mi veriyor
microsoft ürünlerindede bir sürü hata veriyor niye bunu gözardı ediyorsunuz
Siz logo kullanıcıları acaba bir ay maaşınızı almassanız o şirkette dururmusunuz
herkesin emeğine sağlık diyorsunuz, logo bayilerinin verdiği hizmet emek olmuyormu
bakın iş ücrete geldiğiniz zaman ne kadar çabuk ters tepki veriyorsunuz
Siz kullanıcılar ve firmalar olarak bayilerin hakketiği ücretleri verin hiçbir bayi arkadaşımın desteğinde sorun çıkacağına ben inanmıyorum.Siz istiyorsunuz ki programı satın aldım ömür boyu ücretsiz destek verilmesini talep ediyorsunuz .Üretici firma 3 ay telefon desteği veriyorsa bayi niye sürekli ücretsiz servis versin
unutmayın ki aradığınız zaman bir logo bayisi bulmak istiyorsanız bayilerin ayakta kalması lazım  buda
servis ücretiyle olur.
Şunuda söyliyim logo da müşteriden gizlenen dosya yoktur. Sadece işi bilmiyenler öyle zanneder
Bazıları diyor ki burda  destek kalkarsa hiçte iyi gözle bakılmıyacaktır deniliyor.
Kusura bakmayın arkadaşım ama bugün sektörün %60-70 logonun elinde
Serkan arkadaşıma da bir lafım olacak şu anda logo bayilerinin içinde tahsilat problemi olmayan ve en iyi satışı yapan bayilerinden bir tanesiyim, vede servis ücretini ödeyen müşterilerimede iyi hizmet verdiğime inanıyorum çünkü  15 yıldır bu sektördeyim
Herkese saygılar;
Not: Dünyada emek hırsızlığının (yani emeğe ücret ödemeyen) en fazla olduğu ülkelerden biriside maalesef Türkiyedir.
Eğer bunun tersini savunan varsa hizmet sektöründe 1-2 ay çalışmasını tavsiye ederim, o zaman beni daha iyi anlayacak
« Son Düzenleme: 27.06.2008, 00:33 Gönderen: aynari »

Çevrimdışı Özcan

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: -1
Ynt: Logo Bayilerine
« Yanıtla #10 : 27.06.2008, 19:53 »
Merhaba
Bak Arkadaş ben windos wista işletim sistemi kullanıyorum geçenlerde bir proğram yükledim windos kilitlendi ve direk windovs desteği aradım. bire bir 2 saat boyunca telefonda destek verdiler ve benden telefonu siz kapatın biz arayalım dediler vede aradılar 2 saat içinde poblemimi çözdüler bunun içinde hiç bir ücret talep etmediler 0212 444 67 67 sizde deneyin. Birde windows güncelleştirmeleri kendi kendine gideriyor. zaten kendi hatalarını açıklarını yeni sürümüyle gerçekleştiriyor Bunu logoda yapıyor ama versiyoları bizim kendi kurmamızı vasıtasıyla Bizde gerek duyduğumuz Zaman zaten servislerden yardım alıyoruz.
 Sadece yeni versiyonlarda ne eklenmiş ne eksik ne yapabiliriz proğramımızda bunları ve ufak tefek sorunları burda kendi aramızda çözmeye çalışıyoruz.
Bakın mesala Geçenlerde cari extra satır tutarlarını extrada alamıyorduk
Sağ olsun ümit arkadaşımız yardım etti işimizi gördük, bunu burdaki servis arkadaşlardan sordum onlarda bilmiyorlardı  Şimdi bu siteden kimseyle bilgi paylaşmayın diyorsunuz çok biliyorsan kardeşim biz o zaman seni nerde bulacağızda sana para vereceğiz.
 Yani demek istediğim  Arkadaşım zaten bizim kendi kendimize çözeceğimiz sorunlar proğramın detayları neyi nasıl kullanacağımız. yanlışlarımızı birbirimize sorarak öğrenmek ufak tefek şeyler zaten bunun için sizi aradığımız zaman bile oralı bile olmuyorsunuz.

Çevrimdışı aynari

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
  • Microsoft Sistem Destek Uzmanı
Ynt: Logo Bayilerine
« Yanıtla #11 : 28.06.2008, 11:26 »
Merhabalar
Benim, kullanıcılar olarak  kendi aranızda bilgi paylaşımına lafım yok, olamazda. sadece benim teklifim bayi arkadaşlarıma
sizde beni maruz görün çünkü herkes kendi hakkını koruma peşinde
eğer ben bayimden iyi destek alamıyorum diyorsanız Logo Bölge Müdürlükleri aramanıza tavsiye ederim
Eminim size her zaman iyi servis verecek bayiyi size yönlendireceklerdir
Teşekkürler;

Çevrimdışı MANİFESTO

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Logo Bayilerine
« Yanıtla #12 : 30.06.2008, 18:52 »
Merhabalar
Benim, kullanıcılar olarak  kendi aranızda bilgi paylaşımına lafım yok, olamazda. sadece benim teklifim bayi arkadaşlarıma
sizde beni maruz görün çünkü herkes kendi hakkını koruma peşinde
eğer ben bayimden iyi destek alamıyorum diyorsanız Logo Bölge Müdürlükleri aramanıza tavsiye ederim
Eminim size her zaman iyi servis verecek bayiyi size yönlendireceklerdir
Teşekkürler;


Kurarsınız bi site, bayileri haberdar edip sitenize üye yapar orada öğreneceğinizi öğrenirsiniz ! İnternet genel amaçlı her kesimin faydalandığı bir bilgi platformudur işin ehlide görüş bildirir olmayanıda..Logo nun bayiside sorunlara cevap arar ve sorun çözer ki zaten kendileride bu şekilde pişerler bi seviyeye gelirler.Değerli aklıızı kendinize saklayında paragöz düşüncele ve mantığınızla başbaşa kalacağınız bi site kurun  >:(