LOGO GO İLE LOGO GO SHOP MANAGER ARASINDAKI FARKI GOREMEDIM BEN

Gönderen Konu: LOGO GO İLE LOGO GO SHOP MANAGER ARASINDAKI FARKI GOREMEDIM BEN  (Okunma sayısı 1287 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı maviadam

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 0
ACABA NERELERİ FARKLI _?

ornekle gosterebılırmısınız?

Çevrimdışı ARSLAN_Aslan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 3
  • yazilimyeri.com
Ben bir yerde okumuştum resme çevirdim.



Çevrimdışı maviadam

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 0
demo yu kurdum ama farkı anlamadım acaba KOR mu oldum :S

Çevrimdışı netcom021

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 13
Merhaba,
Shop Manager'da malzeme sınıfı diye bir kavram var. Örneğin Halk 350 gr bisküvinin kakaolu, vanilyalı, çilekli, muzlu çeşitleri olduğunu düşünelim. Fiyat verirken dört defa fiyat tanımlayacaksınız, fatura keserken 4 kalem olarak kağıda dökeceksiniz. Bu dört malzemeyi malzeme sınıfı olarak tanıtırsanız, bir tek fiyat girerek her dördünü fiyatlandırmış olursunuz. Fatura da 4 çeşit ürün girerseniz bile fatura dökümünde tek bir satır olarak (halk bisküvi 350 gr) dökebilirsiniz. Bu da kağıt tasarrufu olur.

  Skonsol modülü var perakende satış yapmak için.
Barkod tasarlama programı var. Barkod basabiliyorsunuz.
Mağaza kartı tanıtımı var.
Kampanya tanıtımı var.  Her 10 ytl lik yağ alışına 500 puan
Her 30 ytl lik Kozmetik  alışına 1500 puan verilir gibi kampanyalar yapılabilir.
Karma koli tanımlama var. Örneğin 2 adet 1 lt yağ, 1 paket 1 lik un, 3 kg şeker ramazan kolisi olarak tanımlanabiliyor.
  Taksit hesaplama diye bir şeyler vardı.
İşyeri veya mağaza tanımlama vardı sanırım.

 Benim aklıma gelenler şuan bu kadar.

İyi çalışmalar.

(KY)