go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Alexa.com 190746 (World) - 4615 (TR)
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Destek
»
Logo Nostalji
»
GO
»
go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ (Okunma sayısı 1203 defa)
0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
nulugil
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ
«
:
02.02.2009, 11:03 »
merhabalar.bankadan ödenen kendi çekimizi programda işlerken kaydet dediğimde veri tabanı sürücüsü hazır değil tekrar deneyin diyor.tekrar kaydet e tıkladığımda dikkat yazan bir ekran geliyor.sene başından beri sorun yoktu .nasıl düzeltebilirim.
Kayıtlı
memorphin
LOGO Bayi
Logo Uzmanı
Karma: 25
Ynt: go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ
«
Yanıtla #1 :
02.02.2009, 11:05 »
bordro numaralarınızı kontrol edin ayn numarayı kullanmaya çalışıyor olabilir. yani tahsil bordrosu için
Kayıtlı
umitkocyigit
LOGO Bayi
Logo Uzman Kullanıcı
Karma: -2
Ynt: go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ
«
Yanıtla #2 :
02.02.2009, 11:06 »
çek-senetler penceresinde durum kolonunda "henüz giriliyor" yazıyormu ?
kontrol edermisiniz.
Kayıtlı
nulugil
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ
«
Yanıtla #3 :
02.02.2009, 11:56 »
çekleri fiş numaralama yaptım fakat değişen birşey yok.şimdi kaydet dediğimde sadece dikkat diye küçük bir pencere açılıyor.başka önerisi olan varmı çok acil 30 ocaktan beri çekleri tahsil edildi yani bankadan ödendi gösteremiyorum
Kayıtlı
Taner YILMAZ
Logo Kullanıcısı Pro
Karma: -1
Ynt: go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ
«
Yanıtla #4 :
02.02.2009, 12:31 »
Bilgisayarınızda bir problem var sql ile ilgii baglantı problemi var gözüküyor.
Logo ile ilgili gözükmeside logonun sql veritabanını kullanması. Sql veritabanına mikro saniye bile baglantısı kesilmemeli.
Herhangi bir nedenle kesilirse bu hataları alırsınız.
Bence acil olarak bir uzmandan destek alın.
Kayıtlı
deneyim
Logo Kullanıcısı
Karma: -2
Ynt: go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ
«
Yanıtla #5 :
02.02.2009, 23:27 »
problemin aynısını bende aldım, tek çözüm yeni firma aç, ve bilgilieri buraya transfer et, karşına çıkmz bi daha.
Kayıtlı
umitkocyigit
LOGO Bayi
Logo Uzman Kullanıcı
Karma: -2
Ynt: go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ
«
Yanıtla #6 :
03.02.2009, 09:50 »
2006 da aynı hata ile karşılaşmışım bende
banka fişlerini tekrar numaralandırınca geçmişti.
ama denemeden önce yedek alın
Kayıtlı
nulugil
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ
«
Yanıtla #7 :
15.06.2009, 13:26 »
konuyu açan benim ama çözümü yazmamışım.bugün aynı şey başıma gelince foruma bakayım bulurum dedim ama burda söylenenleri yapmama rağmen düzelmedi.sonra aklıma geldi bu çekin cari hesaba çıkış bordrosuna geldim ve değiştir dedim
portföy numarasını değiştir dedim.değiştirince tahsil işlemini yaptı.
Bulduğumuz çözümleri yazmazsak kendimize ve kimseye yardımımız olmuyor arkadaşlar
sorunumuz çözülse dahi nasıl çözüldüğünü yazalım.yine lazım olabiliyor
herkese teşekkür
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Logo Destek
»
Logo Nostalji
»
GO
»
go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ