go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ

Gönderen Konu: go da kendi çeklerimizde müşteride tahsil yaparken veritabanı sürücüsü hazır değ  (Okunma sayısı 1202 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı nulugil

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
merhabalar.bankadan ödenen kendi çekimizi programda işlerken kaydet dediğimde veri tabanı sürücüsü hazır değil tekrar deneyin diyor.tekrar kaydet e tıkladığımda dikkat yazan bir ekran geliyor.sene başından beri sorun yoktu .nasıl düzeltebilirim.

Çevrimdışı memorphin

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 25
bordro numaralarınızı kontrol edin ayn numarayı kullanmaya çalışıyor olabilir. yani tahsil bordrosu için

Çevrimdışı umitkocyigit

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzman Kullanıcı
  • *****
  • Karma: -2
çek-senetler penceresinde durum kolonunda "henüz giriliyor" yazıyormu ?
kontrol  edermisiniz.

Çevrimdışı nulugil

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
çekleri fiş numaralama yaptım fakat değişen birşey yok.şimdi kaydet dediğimde sadece dikkat diye küçük bir pencere açılıyor.başka önerisi olan varmı çok acil 30 ocaktan beri çekleri tahsil edildi yani bankadan ödendi gösteremiyorum

Çevrimdışı Taner YILMAZ

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: -1
Bilgisayarınızda bir problem var sql ile ilgii baglantı problemi var gözüküyor.

Logo ile ilgili gözükmeside logonun sql veritabanını kullanması. Sql veritabanına mikro saniye bile baglantısı kesilmemeli.
Herhangi bir nedenle kesilirse bu hataları alırsınız.
Bence acil olarak bir uzmandan destek alın.

Çevrimdışı deneyim

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: -2
problemin aynısını bende aldım, tek çözüm yeni firma aç, ve bilgilieri buraya transfer et, karşına çıkmz bi daha.

Çevrimdışı umitkocyigit

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzman Kullanıcı
  • *****
  • Karma: -2
2006 da aynı hata ile karşılaşmışım bende
banka fişlerini tekrar numaralandırınca geçmişti.

ama denemeden önce yedek alın

Çevrimdışı nulugil

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
konuyu açan benim ama çözümü yazmamışım.bugün aynı şey başıma gelince foruma bakayım bulurum dedim ama burda söylenenleri yapmama rağmen düzelmedi.sonra aklıma geldi bu çekin cari hesaba çıkış bordrosuna geldim ve değiştir dedim
portföy numarasını değiştir dedim.değiştirince tahsil işlemini yaptı.
Bulduğumuz çözümleri yazmazsak kendimize ve kimseye yardımımız olmuyor arkadaşlar
sorunumuz çözülse dahi nasıl çözüldüğünü yazalım.yine lazım olabiliyor
herkese teşekkür