Ambar Durumu Raporundaki Hata

Gönderen Konu: Ambar Durumu Raporundaki Hata  (Okunma sayısı 727 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı laumetin

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ambar Durumu Raporundaki Hata
« : 01.03.2013, 11:51 »
Merhaba arkadaşlar,

Tiger'da malzeme listesinde bir ürünümün fiili stoğu doğru görünüyor fakat malzeme ambar durumu raporu aldığım zaman stok farklı geliyor.Acil yardımlarınızı rica ediyorum.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Ambar Durumu Raporundaki Hata
« Yanıtla #1 : 01.03.2013, 12:14 »
Dosya bakım işlemleri ,malzeme toplamı çalıştırınız .

Not : işlem öncesi mutlaka yedek alınız ve işlemi yarıda kesmeyiniz

işlem suresi server kapasiteniz ve veritabanı buyuklugune gore 30 dakika ile 12 saat arasında sürebilir

işlem esnasında programı kimse kullanmamamlı bu yüzden Mesai saatleri dışında uygulamanız önerilir

Sorun devam ederse veritabanı desteği almanız gereklidir .

Çevrimdışı laumetin

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Ambar Durumu Raporundaki Hata
« Yanıtla #2 : 01.03.2013, 13:41 »
Merhaba,

Teşekkür ediyorum yanıtınız için bugün deneyeceğim , sonucu buradan paylaşırım.

İyi çalışmalar.

Çevrimdışı laumetin

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Ambar Durumu Raporundaki Hata
« Yanıtla #3 : 02.03.2013, 09:13 »
Merhaba,

Dün akşam malzeme toplamları servisini çalıştırdım fakat sonuç olumsuz.Yalnız şöyle bir durum var, biz stoklarımızı farklı bir firma adı altında tutuyoruz acaba orada da çalıştırmam gerekir mi ? Yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

İyi çalışmalar.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Ambar Durumu Raporundaki Hata
« Yanıtla #4 : 02.03.2013, 10:34 »
Evet