Merhaba ;
Geçişi tam olarak ne zaman gerçekleştirdiniz ? Geçiş sonrasında veritabanınıza kayıt ekeldiniz mi ?
2.19'a geçmenizi gerektiren zorlayıcı bir sebep var mıydı ? 2.19 çok kritik bir versiyon, veritabanında yapısal değişiklikler yapıldığı için önceki sürümlere geçiş yapmanız artık olanaksız gibi , ancak, "iş gücü,zaman ve veri kaybını sineye çekeriz" diyebiliyorsanız versiyon değişimi öncesinde kullandığınız versiyona geçişinizi ve en son yedek üzerinden restore yapmanızı tavsiye edebilirim.
Bu işlemleri, destek aldığınız bayinin gerçekleştirmesi gerekir.
Logo Merkezi arayıp danışma hattına sorununuzu iletirseniz eğer var ise alternatif çözüm yolları bulabilirsiniz.
Kolay gelsin, iyi çalışmalar.