Filtre ekleme

Gönderen Konu: Filtre ekleme  (Okunma sayısı 1497 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Filtre ekleme
« : 03.11.2007, 12:31 »
Merhaba,

Görsel uyarlama ile yapılacak uyarlama alanlarını filtrelere toplu olarak (bütün raporlara) ekleme şansımız varmıdır?
Eğer bu yapılamıyor ise Object ile bu yapılabilir mi?
Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar var ise sevinirim.
şimdiden teşekkürler

Kolay gelsin.


Çevrimdışı Erdoğan

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 27
  • Bilgi Paylaşıldıkca Değer Kazanır.
Ynt: Filtre ekleme
« Yanıtla #1 : 03.11.2007, 20:49 »
Selamlar
Görsel uyarlama ile oluşturduğunuz alanlar modül bazlı çalışıyor.
Ve raporlardaki flitrelere tanımlı alan dan ek bilgilerden oluşturulduktan sonra eklenebiliyor. ;) Dolayısı ile malzeme için yaptığınız uyarlamayı bu uyarlamanın tablosu LG_XT1001_xxx olarak oluşacağından finans bölümünden çağıramazsınız. ;)
Velhasıl zaten kullanılabildiği alanlardada tek tek tanımlı alan oluşturup filtreye eklemek zorundasınız.
Bunu temel mantığından dolayı obje ile de yapmak olanaklı değil ;)
Kolay Gelsin

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: Filtre ekleme
« Yanıtla #2 : 04.11.2007, 13:22 »
Merhaba Erdoğan bey,

Bunları bende biliyorum fakat bernim istediğim zaten malzeme raporunun filtresi finansta çıksın istemiyorum ilgili bölümlerde malzemenin nerede çıkması gerekiyor ise orada çıksın yani malzeme yönetimi, satınalma, satış ve dağıtım. Veya bu filtre şu şu raporlarda gibi seçeneğimiz olması gerekiyor yoksa işimiz çözümlenemiyor. isterseniz problemimizi anlatıyım;

Roller üzerinden tanımlı alanlar yapılacak bu tanımlı alanları raporlarda kullanacağız. yalnız yaklaşık ayrı ayrı 6 bölüm bulunmakta bunların her biri ayrı roller üzerinden çalışacak her birinin kendi tanımlı alanları olacak. Bu durumda bu tanımlı alanları her rapora teker teker tanıtmamız gerekecek. Bu bölümü çok zor bunu biliyoruz çünkü bu alanlar ilgili bütün raporlarda olmak zorunda. Bunun yanı sıra bu bir grup şirketi kullanılan toplam firma sayısı 29 dur, bu durumda bu yapacağımız işlemler 29 katına çıkacak demektir. bunun yanı sıra her yıl firma değişimi yapıldığı için bu işlemlerin her yıl yapılması demek oluyor ki bu da mümkün olmamaktadır.

İşte ben buna çözüm arıyorum yoksa sizin yazdıklarınızın yapılabildiğini müşterime göstermiş bulunmaktayım.

İlginiz için teşekkürler
Kolay gelsin.