Formardaki acayiplik
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Alexa.com 190746 (World) - 4615 (TR)
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
Tiger 3 - Plus
»
Formardaki acayiplik
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Formardaki acayiplik (Okunma sayısı 722 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
sakaloz
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Formardaki acayiplik
«
:
28.01.2016, 02:23 »
Merhaba; son zamanlara formlarda ekran görüntüsünde gözüktüğü gibi tarih ve açıklama kısımları acayip bir şekilde gelmekte düzeltip kaydettikten sonra tekrar açtığımda gene aynı sorun yaşanmaktadır. Bundan dolayı rapor alamamaktayım aldığım raporlar formla alakası olmayan kesikkik kesik raporlar olmaktadır. Bu sorun sanırım go plus tan tiger plusa geçtikten sonra oluştu. Logo yada sordum ama net cevap alamadım henüzeğe başına böyle bişey elmiş olan varsa yardımc oabilrse sevinirim.
Kolay gelsin.
Kayıtlı
ByBirol®
Logo Sistem Administrator
Logo Uzmanı
Karma: 18
admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Formardaki acayiplik
«
Yanıtla #1 :
28.01.2016, 10:17 »
İncelemek lazım .
Kayıtlı
sakaloz
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: Formardaki acayiplik
«
Yanıtla #2 :
28.01.2016, 11:45 »
Bu yüzden olduğunu düşünüyorum formda tanımlı dökümleri alamıyorum.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Kayıtlı
sakaloz
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: Formardaki acayiplik
«
Yanıtla #3 :
29.01.2016, 13:11 »
Arkadaşlar sorunla ilgili fikir yürütebilecek varmı acaba.
Kayıtlı
sakaloz
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: Formardaki acayiplik
«
Yanıtla #4 :
01.02.2016, 21:58 »
Fikri olup yönlendirebilecek varsa her türlü fikre açığım.
Kayıtlı
Monsieur®
LogoDestek Yönetim
Logo Uzmanı
Karma: 38
Ynt: Formardaki acayiplik
«
Yanıtla #5 :
02.02.2016, 16:02 »
Merhaba,
Birol Bey'in dediği gibi incelemeden bir şey söylemek yanlış olur, standart bir hata veya daha önce karşılaşılan bir hata değil.
Kayıtlı
abr
Logo Kullanıcısı
Karma: 0
Bulursambana bir harf ÖĞRETENİN 40 yılkölesiolurum
Ynt: Formardaki acayiplik
«
Yanıtla #6 :
03.02.2016, 12:27 »
Farklı müşterilerde önceden gördüğüm bir hata yeni bişey değil ama sıkıntı yaşamadığımız için hiç üzerinde durmadık.
Kayıtlı
sakaloz
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: Formardaki acayiplik
«
Yanıtla #7 :
03.02.2016, 18:43 »
Cevaplarınız için teşekkür ederim.
Aslında normal şablonlarda problem yaşatmıyor. Yağni a4 veya yazıcı varsayılan tanımlı raporlarda sıkıntı yok gibi. Ama özel kağıt ebatı tanıtıldığında sorun kendini gösteriyor. kendi tanımladığımız kağıt ölçüsünde rapor alırken problem yaşıyorum.
Nezamandır uğraşıyorum bilgim dahilinde ama destek aldığımız logocu arkadaş çözümleyemedi.
Kayıtlı
Monsieur®
LogoDestek Yönetim
Logo Uzmanı
Karma: 38
Ynt: Formardaki acayiplik
«
Yanıtla #8 :
03.02.2016, 19:51 »
Merhaba,
sorunu son yazdığınız şey ortaya çıkarttı,
demek ki rapor tasarımlarınızda problem var, rapor tasarımlarınızı belirlediğiniz kağıda göre yapmanız gerekecek.
Kayıtlı
sakaloz
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: Formardaki acayiplik
«
Yanıtla #9 :
03.02.2016, 20:17 »
Deneyeyip sonucu paylaşacağım. Gerçi logocu arkadaş herşeyi yaptığını söyledi ama, daha önce alınan raporun Tiger A geçildikten sonra alınaması, herşeyi denemeden imkansız mantığını kabul etmediğim için çok mantıklı gelmedi. İlginiz için ayrıca teşekkür ederim
Kayıtlı
Doğan
Yeni Kullanıcı
Karma: 1
Ynt: Formardaki acayiplik
«
Yanıtla #10 :
16.03.2016, 17:41 »
Bu tip hatalar işletim sisteminizde tanımlamış olduğunuz ön değer yazıcılardan da kaynaklanıyor olabilir. Ayrıca program kataloğundaki WReport klasöründeki dosyalarda bozulmuş olabilir. Bu yüzden önceliğiniz programı yeni bir klasöre kurmanız olmalıdır.
Kolay gelsin.
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
Tiger 3 - Plus
»
Formardaki acayiplik