Otomatik Numaralandırma sorunu (kullanıcı hatası)

Gönderen Konu: Otomatik Numaralandırma sorunu (kullanıcı hatası)  (Okunma sayısı 741 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ringoffire

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: -1
Merhabalar,

Alınteri'nde şu ana dek faturaları koçanlara uygun şekilde otomatik numaralandırma desteğinden yararlanıyoruz. Ancak az önce yeni bir seri numara girerken bir unutkanlık sonucu aşağıdaki hatayı yaptım ve sene başından itibaren tüm faturaların numaraları değişti  :( :

Sistem > Fiş Numaralama > Faturalar > Toptan Satış Faturası "Numara Şablonu" kısmında başlangıç ve bitiş numaralarını girdikten sonra kaydettim ancak diğer pencereleri onaylamadan kapatmadığım (onayladığım) için tüm fatura numaraları etkilendi.

Bu durumda acaba çözüm nasıl olabilir?
a. Faturaları oturup tek tek düzeltmek (Tıkla & düzelt) :-\
b. Bilgisayarı atıp bundan böyle eski elde yazma usülüne geri dönmek :'(
c. Alınteri'nde bilmediğim bu durumu kurtarıcı bir fonksiyon :)
d. Hiçbiri  ???

Şimdiden teşekkürler.

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Otomatik Numaralandırma sorunu (kullanıcı hatası)
« Yanıtla #1 : 17.05.2009, 11:27 »
Merhaba,

:)
şimdi
A mı desem?
B mi desem?
C mi desem?

E. Hepsi diyorum
olurmu acaba? :):):)

a şıkkı ile bunu yapabilirsiniz.
b şıkkı tercihi ni kullanabilirsiniz size kalmış
c şıkkı gibi bir şık yok
d bunları kabullenmek size kalmış

Asıl soruna gelelim isterseniz.
Eğer yedekleriniz var ise buradan bunları düzeltilmesi yapılabilir. Operasyon kısaca şu şekilde yapılmalıdır.
a. yedek başka bir makinaya yüklenir.
b. bu makinada veri tabanına girilere faturaların eski fiş numaraları alınır.
c. Daha sonra buu alınan numaralar şu anki bozuk olarak kullandığınız vertabanına işlenir
d. sorun çözülmüş olur.

Kolay gelsin.