ONAYLAMA çalışmıyor

Gönderen Konu: ONAYLAMA çalışmıyor  (Okunma sayısı 802 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ÜSTÜN

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
ONAYLAMA çalışmıyor
« : 04.06.2010, 15:56 »
Merhabalar,
Diğer işlemler altında ONAYLAMA bölümü çalışmıyor. Onay kaldırılamıyor, veya onaylama yapılamyor. Eskiden olduğu gibi tarih modülü çıkmıyor. Şimdiden Teşekkürler, Saygılarımla....
« Son Düzenleme: 04.06.2010, 16:02 Gönderen: ÜSTÜN »

Çevrimdışı memorphin

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 25
Ynt: ONAYLAMA çalışmıyor
« Yanıtla #1 : 04.06.2010, 18:52 »
kullanıcınızın yetkisi ne durumda?

Çevrimdışı ÜSTÜN

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: ONAYLAMA çalışmıyor
« Yanıtla #2 : 05.06.2010, 09:20 »
kullanıcınızın yetkisi ne durumda?
yetkimize nerden bakıyoruz?

Çevrimdışı ÜSTÜN

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: ONAYLAMA çalışmıyor
« Yanıtla #3 : 05.06.2010, 09:40 »
Merhaba Mehmet Bey,
Logo Destek'te öncelikle verdiğiniz cevaptan ötürü teşekkür ederim.
Mehmet Bey, Benim ana bilgisayar da daha önceden,
-Diğer İşlemler
    -Onaylama
Menülerinden tarih çıkıyor ve onaylama yapıyorduk. Bilgisayarcımız geldi, Go'nun son sürümünü yükledi.
Yükleme den sonra onay yapalım veya onay kaldıralım dedik, yukarıda bahsettiğim menülere tıkladığımızda
hiç açılmıyor cevap vermiyor. Yeni sürümü ile ilgili internetten biraz araştırma yaptım. Artık Onaylamayı kilitle şeklinde
yapılacağını öğrendik. Ama bizim programda sağ tıklayınca veya f9 yapınca sadece kısayol tuşu çıkıyor. Yani onaylama ile
ilgili kilitleme veya kilit açma sağ tuşta yok. Acaba bizim program eksik mi kuruldu yoksa yeniliklere biz mi ulaşamıyoruz.
Bilgisayarcımıza sorduğumuzda, ben programın içeriğini anlamam, muhasebeyi bilmem dedi. Ne yapmamız Lazım.
Şimdiden size teşekkür eder, şükranlarım sunarım. Üstün As.

 

Çevrimdışı memorphin

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 25
Ynt: ONAYLAMA çalışmıyor
« Yanıtla #4 : 05.06.2010, 10:16 »
sistemi çalıştırırken kullandığınız kullanıcı yetkili kullanıcı değilse, yeni sürüm yüklendiğinde onaylama yetkileri kaldırılmış olabilir bu yüzden onaylama yapamıyo olabilirsiniz. genelde logodaki yetkili kullanıcı logo'dur.