GoPlus İvedi Destek Ricası
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Alexa.com 190746 (World) - 4615 (TR)
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
GO3 - GO PLUS
»
GoPlus İvedi Destek Ricası
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: GoPlus İvedi Destek Ricası (Okunma sayısı 1348 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ryazici
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
GoPlus İvedi Destek Ricası
«
:
20.12.2013, 21:12 »
Merhaba ,
İş yerimizdeki GoPlus yazılımını WinServer işletim sistemi üzerinde sorunsuzca kullanmaktaydık ; taki sunucuyu restart edene kadar. Aslında bu restart işlemini zaman zaman haftada 1 kez yapmaktayız. Ancak son Restart 'tan sonra LOGO ile ilgili servislerin START olmadığını gördüm. İlgili servislerin EXE lerini MsDos 'tan Run ettiğimde ( Hatayı görmek için ) aşağıdaki hatayı alıyorum. Kendim IT personeliyim ve kullanan ben olmadığım için Go yazılımı ile ilgili hiç bir pratiğim yok. Database/Server Properties alanındada bir yanlışlık görünmemekte. Sunucunun IP adresi yada Hostname'i ile ilgili hiç bir değişiklik olmamasına rağmen sorunun çözümüne yönelik öneriler için şimdiden teşekkür ederim.
«
Son Düzenleme: 20.12.2013, 21:33 Gönderen: ryazici
»
Kayıtlı
can1515
Logo Kullanıcısı
Karma: 1
Kenan CAN
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
«
Yanıtla #1 :
20.12.2013, 22:05 »
servisi ilk baş kaldırın sonra tekrar cmd ile install yapın büyük ihtimalle düzelecektir.
Kayıtlı
ryazici
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
«
Yanıtla #2 :
20.12.2013, 22:18 »
Sorun Logo ile ilgili servislerin tümünde var. Bunu hepsindemi yapmalıyım. Servisi kaldırdıktan sonra /install parametresi ile kurmak dışında yapılması gereken başka birşey varmıdır ??
Kayıtlı
doganceylan
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Doğan CEYLAN LOGO Bayi Logo Kullanıcısı
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
«
Yanıtla #3 :
21.12.2013, 20:25 »
Kurulum dosyaları mevcutsa Logo'nun üstüne yeniden Logo'yu yeniden kurun ...
Kayıtlı
can1515
Logo Kullanıcısı
Karma: 1
Kenan CAN
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
«
Yanıtla #4 :
21.12.2013, 20:40 »
bu hatanın çözümünü dün bizzat başıma geldi uzaktan erişim ile halledelim isterseniz ?
Kayıtlı
halisbatmaz
Logo Uzmanı
Karma: -4
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
«
Yanıtla #5 :
22.12.2013, 21:16 »
Bu tür çözümleri site üzerinden paylaşırsak olası benzer sorunlar için kaynak olur.
Kayıtlı
metecan22
Logo Kullanıcısı Pro
Karma: 0
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
«
Yanıtla #6 :
23.12.2013, 11:06 »
bende bundan müzdaribim. her sabah go servisten manuel start yapmam gerekiyor? neden hep stop olarak başlıyor halbuki auto başlama komutunda?
Kayıtlı
can1515
Logo Kullanıcısı
Karma: 1
Kenan CAN
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
«
Yanıtla #7 :
23.12.2013, 21:22 »
bilgisayar>sağ tuş yönet>hizmetler ve uygulamalar>sql server configuration manager>SQL server network configuration>protocols for SQLexpress>sağ tarafta Tcp/ıp disabled yapın sorun çözülecektir ben böyle çözdüm
Kayıtlı
tcogay
LOGO Bayi
Logo Kullanıcısı Pro
Karma: 2
Logo Bayi
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
«
Yanıtla #8 :
24.12.2013, 14:09 »
Hata lisansınızdaki sorundan kaynaklanıyor. tarih kontrolü yapın. sys den lisans yenilemesi yapın. sonra servisi start edin.
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
GO3 - GO PLUS
»
GoPlus İvedi Destek Ricası