GoPlus İvedi Destek Ricası

Gönderen Konu: GoPlus İvedi Destek Ricası  (Okunma sayısı 1348 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ryazici

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
GoPlus İvedi Destek Ricası
« : 20.12.2013, 21:12 »
Merhaba ,

İş yerimizdeki GoPlus yazılımını WinServer  işletim sistemi üzerinde sorunsuzca kullanmaktaydık ; taki sunucuyu restart edene kadar. Aslında bu restart işlemini zaman zaman haftada 1 kez yapmaktayız. Ancak son Restart 'tan sonra LOGO ile ilgili servislerin START olmadığını gördüm.  İlgili servislerin EXE lerini MsDos 'tan Run ettiğimde ( Hatayı görmek için ) aşağıdaki hatayı alıyorum. Kendim IT personeliyim  ve kullanan ben olmadığım için Go yazılımı ile ilgili hiç bir pratiğim yok. Database/Server Properties alanındada bir yanlışlık görünmemekte.  Sunucunun IP adresi yada Hostname'i ile ilgili hiç bir değişiklik olmamasına rağmen sorunun çözümüne yönelik öneriler için şimdiden teşekkür ederim.















« Son Düzenleme: 20.12.2013, 21:33 Gönderen: ryazici »

Çevrimdışı can1515

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 1
  • Kenan CAN
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
« Yanıtla #1 : 20.12.2013, 22:05 »
servisi ilk baş kaldırın sonra tekrar cmd ile install yapın büyük ihtimalle düzelecektir.

Çevrimdışı ryazici

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
« Yanıtla #2 : 20.12.2013, 22:18 »

Sorun Logo ile ilgili servislerin tümünde var. Bunu hepsindemi yapmalıyım. Servisi kaldırdıktan sonra /install parametresi ile kurmak dışında yapılması gereken başka birşey varmıdır ??

Çevrimdışı doganceylan

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
  • Doğan CEYLAN LOGO Bayi Logo Kullanıcısı
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
« Yanıtla #3 : 21.12.2013, 20:25 »
Kurulum dosyaları mevcutsa Logo'nun üstüne yeniden Logo'yu yeniden kurun ...

Çevrimdışı can1515

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 1
  • Kenan CAN
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
« Yanıtla #4 : 21.12.2013, 20:40 »
bu hatanın çözümünü dün bizzat başıma geldi uzaktan erişim ile halledelim isterseniz ?

Çevrimdışı halisbatmaz

  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: -4
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
« Yanıtla #5 : 22.12.2013, 21:16 »
Bu tür çözümleri site üzerinden paylaşırsak olası benzer sorunlar için kaynak olur.

Çevrimdışı metecan22

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: 0
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
« Yanıtla #6 : 23.12.2013, 11:06 »
bende bundan müzdaribim. her sabah go servisten manuel start yapmam gerekiyor? neden hep stop olarak başlıyor halbuki auto başlama komutunda?

Çevrimdışı can1515

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 1
  • Kenan CAN
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
« Yanıtla #7 : 23.12.2013, 21:22 »
bilgisayar>sağ tuş yönet>hizmetler ve uygulamalar>sql server configuration manager>SQL server network configuration>protocols for SQLexpress>sağ tarafta Tcp/ıp disabled yapın sorun çözülecektir ben böyle çözdüm

Çevrimdışı tcogay

  • LOGO Bayi
  • Logo Kullanıcısı Pro
  • *****
  • Karma: 2
  • Logo Bayi
Ynt: GoPlus İvedi Destek Ricası
« Yanıtla #8 : 24.12.2013, 14:09 »
Hata lisansınızdaki sorundan kaynaklanıyor. tarih kontrolü yapın. sys den lisans yenilemesi yapın. sonra servisi start edin.