LOGO LİSANS HİZMETİ

Gönderen Konu: LOGO LİSANS HİZMETİ  (Okunma sayısı 897 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Koray Ü.

  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 8
LOGO LİSANS HİZMETİ
« : 03.11.2015, 11:30 »
Arkadaşlar selam.
Yeni sunucuda Windows 10'a yükselttik.
Lisans yenileme yaptık.
Ancak bilgisayarı her açışımızda Logo lisans hatası veriyor. Hizmeti tekrar başlattığımızda sorun düzeliyor.
Logoyu tekrar kurduk, tekrar lisans yenileme yaptık olmadı.
Logo ile görüştük, lisansınızda sorun yok diyor.

Başka ne yapılabilir?

Çevrimdışı Hasan ARSLAN

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 0
  • Hasan
Ynt: LOGO LİSANS HİZMETİ
« Yanıtla #1 : 03.11.2015, 12:29 »
Merhaba;
Aşağıdaki dökümanda yazan işlemleri denediniz mi?

http://support.logo.com.tr/windows-erp/makaleler/582-logoservisuygulamasi

2.03.00.00 ve daha üstü versiyonlarda çalışan servis uygulamasının bilgisayar başlatıldığında start olmaması veya started(Başladı) olarak görünmesine rağmen program başlatıldığında "Can Not Connect To Logo Server" hatasının alınması durumunda Register(Kayıt Defteri)'a DependOnService isimli bir parametre grubu ekleyip içerisine TapiSrv değeri girilmelidir.
 
İlgili parametre tanımlandığında, Logo Linans Servisi bilgisayar yeniden başlatıldığında devreye girmeden önce ihtiyaç duyduğu network servislerinin başlamasını bekleyecektir. Bu durumda bilgisayarın alacağı tüm IP'ler alınmış ve tanımlanan portlar üzerinden dinleme yapılabilir duruma gelmiş olur.

İlgili parametre Hkey_Local_Machine_ başlığı altındaki System-Control bölümüne eklenmelidir. Multi-String Value seçeneği ile eklenip  parametrenin adına DependOnService yazılmalıdır.Parametre değeri de TapiSrv olmalıdır.
 

Çevrimdışı Koray Ü.

  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 8
Ynt: LOGO LİSANS HİZMETİ
« Yanıtla #2 : 03.11.2015, 12:52 »
yaptım ama aynı yine...

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: LOGO LİSANS HİZMETİ
« Yanıtla #3 : 03.11.2015, 13:20 »
Windows 'u upgrade mi yoksa 0 yükleme ile mi yaptınız  + Logoyu sürüm güncelleme ilemi yoksa 0 yüklememi yaptınız .

Çevrimdışı Hasan ARSLAN

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 0
  • Hasan
Ynt: LOGO LİSANS HİZMETİ
« Yanıtla #4 : 03.11.2015, 13:25 »
32032 nolu porta windows güvenlik duvarından izin verilip denenebilir.

Çevrimdışı Koray Ü.

  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 8
Ynt: LOGO LİSANS HİZMETİ
« Yanıtla #5 : 03.11.2015, 13:31 »
Windows 'u upgrade mi yoksa 0 yükleme ile mi yaptınız  + Logoyu sürüm güncelleme ilemi yoksa 0 yüklememi yaptınız .
önce yükseltme, ardından temiz kurulum yaptık.

logo daha önce kurulu idi. üzerine aynı sürümü tekrar kurdum.

Çevrimdışı Koray Ü.

  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 8
Ynt: LOGO LİSANS HİZMETİ
« Yanıtla #6 : 03.11.2015, 13:34 »
32032 nolu porta windows güvenlik duvarından izin verilip denenebilir.

güvenlik duvarında izinler zaten verilmiş durumda.
zaten izinlerde sorun olsa, hizmeti tekrar başlattığımda da bağlanamazdım herhalde...

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: LOGO LİSANS HİZMETİ
« Yanıtla #7 : 03.11.2015, 13:55 »
Merhaba,

önce antivirüs ve firewall u komple devre dışı bırak
bu şekilde dene bakalım çalışacak mı?
bazen ufacık şeyler gözden kaçabiliyor bu yüzden komple kapatıp test etmek en güzeli sonra teker teker açarak nerenin engellediğini bulacağız.

Çevrimdışı Koray Ü.

  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 8
Ynt: LOGO LİSANS HİZMETİ
« Yanıtla #8 : 03.11.2015, 15:03 »
önce bilgisayarı yeniden başlattım.
ardından antivirus ve firewall'u devre dışı bıraktım.
sonuç değişmedi.