Modem değişikliği Logonun çalışmasına engel olurmu?

Gönderen Konu: Modem değişikliği Logonun çalışmasına engel olurmu?  (Okunma sayısı 1096 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı apple

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: -1
Arkadaşlar şirketimizin ağında şöyle bir sorun var.

15 gün önce şirketin modemi arızalandı. ve yeni bir modem aldık
Airties - rt211 model 125 mbps destekliymiş.

Önceki kullandığımız modem Usroboticsin bir modemiydi.
Bizim için önemli olan internet hızı değil. Ağ paylaşımında kullanılan Dosyalarımız programlarımız.
ve tabiki logonun çalıştırılabilmesi. Bunun için Bağlantı hızının yüksek olması çok önemli.

USRobotics modem kullanırken ağ hızında hiçbir problem yoktu.
Yeni modem geldikten sonra Airties - rt211 ağ bağlantısı bizi mahvetti. Rezalet bir durumdayız
10 gündür meseleyi çözemedik.
Ağda kullandığımız Muhasebe yazılımları diğer programlar, Uygulamalar dosyalar
açılmaz hale geldi. bir programın açılması için 5 dakika beklememiz gerektiği gibi
açıldıktan sonrada kullanılamıyor. Donuyor. Yani çok zor durumdayız.
Çağırmadığımız bilgisayarcı kalmadı.
Geliyorlar bakıyorlar bir iki ayar değiştirip gidiyorlar. işin içinden çıkamadık.
logoya girmek bir dert. girdikten sonra iş yapmak başlıbaşına bir dert oldu.
Bir faturanın kaydını yapmak için 3 dakka beklemek zorunda kalıyorum.

Şimdi kafama şöyle bişey takılıyor.
Acaba bu sorun, Ağ kartları ve Modemin hızlarının birbirleriyle uyuşmamasından kaynaklanıyor olabilirmi.
bozulan Usroboticsin modeminde böyle bir sorun yoktu. Hatta eski bozulan modemin 125 mbps desteği bile yoktu. 54mbps de çalışırken herşey normaldi.

Airties rt211 125 mbps hızında çalışıyor yazıyor.
Ağ kartımız USR 5417 PCI bağlantısıyla oluşturulan adaptörlerden buda 125mbps destekli.

Ama gel görki windowsun sağında bulunan ağ simgesinde 125mbps yazmıyor. 54mbps olarak gözüküyor.


Bu ne iştir anlayamadık. Şirketin ağı resmen çöktü.
Bu neden olabilir.
He türlü fikir ve öneriye açığım.

Görüşlerinizi bekliyorum. Teşekkürler.

Çevrimdışı memorphin

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 25
problem donanım-network problemi. başka bi cihaz deneyin. yine rt211 olabilir. müşteirleimde var sıkıntı yok

Çevrimdışı apple

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: -1
Local Network  üzerinde Active directory ve DNS server kullnıyormusunuz


evet network üzerinde active directory ve dns server var.
Clientler PC açarlarken Domain user olarak açıyorlar.  Bu şekilde açılınca bağlantıda sorun var.
Clientleri Domain user olmadan. Direk Administrator olarak açılsada yine aynı sorun devam ediyor.

Çevrimdışı apple

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: -1
problem donanım-network problemi. başka bi cihaz deneyin. yine rt211 olabilir. müşteirleimde var sıkıntı yok

Ben bu işin tamamen sistemde kullandığımız ağ adaptörleri ile, RT211 in uyumsuzluğuna bağlıyorum.

Bugün farklı bir ağ adaptörü alıp onunla deneyeceğim.
Eğer yine olmazsa. galiba modemi değiştirecez.
teşekkürler.  sonucu bildiririm.

EmreKARA

  • Ziyaretçi
Benzeri bir problemi ben yaşamıştım DNS server dıaşrı erişemediği için bütün ağ kasılıyordu  yani modeminiz üzerinde herhangibir protokol engeli olup olmadığını kontrol edin

Çevrimdışı apple

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: -1
evde kullandığı edimax markalı 150 mbps destekli ağ adapgörünü,
şirketeki pclerde denedim. 

Sorun çözüldü.

Sorun airties rt211 ile Us robotics 5417 modelli ağ adaptörlerinin veri paketlerini
alıp gönderirken, sorun yaşamasından kaynaklanıyor.

şimdi:
Aitrties rt211 e uyumlu 17 adet ağ adapgörü almakmı daha kolay ve maliyetsiz olacak?

Yoksa;
mevcut olan 17 adet ağ adaptörüne uyumlu yeni bir modem almakmı daha kolay ve maliyetsiz olacak.

Şimdi bunun hesabını yapmamız gerekiyor.
Teşekkür ederim.
Kolay gelsin.